Bir1kelebek Anonym666 bu akşam içelim mi galiba bi çaykaşığı kadar kaynatıyormuşuz yine bakarım sen nasıl okudun nasıl yapılıyor
Bir1kelebek Bir1kelebek ama eşim den kaynaklı sperm değerleri düşük vitamin kullanıyor oda 3 ay olucak
Anonym666 Bir1kelebek bence sabahlari icelim benim tohumu kardesimden almam lazm bugün bir türlü vakit bulamadim hahah ama yarin sabah basliyalim bence chatgpt aksam mantiksiz buldugunu sabah ac karnina sicak suya bir cay kasigini at kaynat süz ic dedi
Anonym666 Bir1kelebek benim esimede destek olsun diye verdi doktor vitaminde o ciddiye almiyor icmiyor haha olucagi varsa olur kafasinda bizim gibi ciddiye almiyorlar bazen
Bir1kelebek Anonym666 hee öyle mi bende bi yan etki olursa uykuda oluruz hani anlamayız paniklemeyiz diye dedim😂 ben yeni şeyler denerken baya zorlanıyorum ya😅
Bir1kelebek Anonym666 o zaman sabah yapayım bende ama yarım çay bardağı kadar falan yaparım azdan başlayalım
Bir1kelebek Anonym666 aynen benimkide öyleydi baktı olmuyor ciddiye almaya başlafı ama ben hala ondan daha çok istiyorum
smyyy95 Anonym666 hayırlısı inşallah canım benim tam yumurtlama dönemi çok heyecanlıyım inşallah bu ay olur
Anonym666 smyyy95 süper bol sans insallah rabbim isteyen herkezin kucagini bir an önce doldursun su cift cizgiyi görmek bizede nasip olur insAllah en kisa zaman da
Anonym666 Bir1kelebek kiz Allah seni napmasin 😂😂 ay ayni benim gibisin korkuyla basliyorum herseye durduuk yere bozmayim olanida diye😂 acaba inanmiyarak yaptigimiz icinmi olmuyor noluyor😂
Bir1kelebek Anonym666 🤣🤣🤣 böyle olmak çok zor ya allah iyi etsin bizi gerçekten inşaAllah geçer bu haller 🥲