btldk Merhaba Nesrin Ceylan Aydın doktorum kendisi daha önce medicalparktaydı şimdi kendi kliniğinde ekinci globalde mükemmel bir insan ve o kadar pozitif ki aşırı ilgili riskli bir gebeliğim yok şu zamana kadar resmen üzerime titredi panikliyorum sürekli tecrübesizim diye 😂28. Haftaya kadar birlikte ilerledik ve ilerleyeceğiz de inşallah ❤️
Bir de Ahmet Işıktan var Forum Yaşamda arkadaşım onun takibinde o da mükemmel bir doktor bilgin olsun