Yenişehir hastanesinde (Forumun karşısı)Mehmet Ergün eser’e gitmiştim gayet güler yüzlü ve iyi bir doktor muayene ücreti de bana makul gelmişti ama yılbaşından sonra noldu bilmiyorum çok fazla sıra beklemedim genel olarak muayenesinden memnun kaldım mersinde devam etseydim doğumu da orda yapardım