sevimlipandahii Kelebekkkk34 normal dongume 15 gün kaldı salı günü belki veririm eğer 15i beklersem😂ama bişey hissetmiyorum ki hamilelikle ilgili
Kelebekkkk34 sevimlipandahii benimde gecikti arada leke şeklinde geliyo duruyo yarın söktürücü içicem sonrada tedaviye başlıcam sökülemedi bi türlü
2prensesannesiiii bsryq bende kullanmak istiyorum bu ilacı eşimle beraber gelecek aya hazırlık olarak