bsryq Çocuk istiyoruz 7 aydır deniyoruz ama olmadı maalesef Eşimle koenzim kullansak bir sıkıntı olur mu denemekten zarar gelmez diye düşünüyorum kullanıp memnun kalan var mı aranızda
Fundayim bsryq doktor bana prowomen esimede promenk diye takviye verdi. Onun içeriğinde buda var. Araştırdığımda faydasını görenler olmuş dene istersen
sevimlipandahii bsryq ben kullandım 1 kutu içtim maalesef Bu ay adet olmadım hem hamile olabilirim hem olmayabilirim ,😂😂 sonuç pozitif ise bence bu ilaç etki etmiş olabilir
havva_5 bsryq evet bu çok önemli bi takviye benim doktorum da eşim için proxymen ve benim için fertinol önerdi, içerikleri zengin. Bir de başka bir doktordan omepa q10 diye bir takviyeyi duydum hem omega 3 hem de Q10 içeriyor.
bsryq sevimlipandahii ay inşallah hamilesinizdir birbirimize dua edelim en kısa zamanda güzel haber alırız inşallah💐
Kelebekkkk34 sevimlipandahii aa sen bu hapı mı kullandın ben de düşünüyorum ama kafama göre kullanmayayım dedim. Adeti geciktirmiş sende bakalım gebeysen kullanıyım😊
sevimlipandahii Fundayim verdim doktor negatif çıktı dedi Ama sen erken vermişsin 1 2 hafta sonra yine gel dedi biraz karışık 😄
elelel Ben de bi kaç ay farklı ilaçlar yumurta çatlatma geliştirme falan dnedim. Olmadı. En son Qenzim q10 takviye kullandım ocean marka. Bi kutu bitmeden hamile kaldım. Onun etkisi mi tesadüf mü bilmiyorum ki benim amh çok düşüktü
sevimlipandahii Kelebekkkk34 valla hsg çektirdim ya burdan biri önerdi dedi kullan normalde 3 ay falan kullanmak gerek öncesinde İnofolic combi kullanıyordum 3 paket sonra onu aldım Omepa Q10 önerdi onu 1 kutu aldım artık kullanmadım bu ay da adet olmadım bir türlü 😂
sevimlipandahii Kelebekkkk34 normal dongume 15 gün kaldı salı günü belki veririm eğer 15i beklersem😂ama bişey hissetmiyorum ki hamilelikle ilgili