betulmommy bez işi biraz piyango. Kimisinin memnun kaldığına başkası nefret ediyor. Kimi bebekte sızdırıyor kimi bebekte tek kullanışlı bez oluyor. Kimisine pişik yapan kimisine iyi geliyor. Küçük paket alır denerdim indirimdeyse yerinde olsam. Memnun kalırsam devam eder kalmazsam başka markaya geçerdim