Nurkhrmnn 38+2 haftalığım 38 de gece sancılandım 2 buçuktan sabah 7 buçuğa kadar aralıksız 3 dakikada bir kısa süren kasılmalarım oldu doğuruyorum sandım neredeyse ertesi gün kontrole gittim dün 2cm açıklığım olduğunu öğrendim akşamda akıntımın içinde kılcal damar gibi kanlı upuzun akıntılar geldi şu an ne sancım ne kasılmam var sadece alt kısmımda batışma hissediyorum birde hafif bel ağrısı o kadar ağırlaştımki artık doğsun istiyorum az önce ilk defa activating labor egzersizini yaptım bakalım işe yarayacak mı sizde durumlar nasıl 🌸
1kovakizi Nurkhrmnn 38+6yız bizde artık 39 diyorum.açılmam var mı yok mu bilmiyorum ama ne sancım ne ağrım var şu kadar açılmam var diyenlere özenir oldum benim kızın geleceği yok😂
saturnungolgesinde Nurkhrmnn 38+0’ım ara ara sancım oluyor ama çok kısa sürüyor ve düzensiz sancılar. 38+6’da sezaryen olacağım inşallah 🫠
Iremsel_ Nurkhrmnn 38+4 olduk 1 haftadır geceleri başlayan sancılarım var 20 dk da bir düzenli 5 kere geliyor mesela sonra düzeni bozluyor nişan da şu gelişi de yok kızımın suyu azlmış Plesenta yaşlanmaya başlamış şuan da da sancılarım var inşallah düzene girer yoksa 39 da alacağım dedi dr ya da suniyle başlatacakmış bana dua eder mısınız doğurayım artık 🥲🤲🏼🫠😔
Pinaraydin_2969 Nurkhrmnn ay aynıyız bende 38+2 yim inanır mısın her yerim ağrıyor. Henüz bir açılmam yok Çarşamba kontorulum var bakalım o zaman ne diyecek doktorum 🥲
Nurkhrmnn Iremsel_ hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız inşallah benim de geceleri sancı giriyor sabahtan beri tık yoktu şimdi sancı gelmeye başladı ama düzensiz
Nurkhrmnn Pinaraydin_2969 sabahtan beri tık yoktu şimdi düzensiz sancılar giriyor 🥲🥲 doktorumda sancıları evde çekmeni tavsiye ediyorum dedi bekliyorum öyle biran önce sağlıkla doğsun artık gücüm kalmadı
Iremsel_ Nurkhrmnn amin canım inşallah bende 1 haftadır aynı durumdayım inan gelen giden yok neler neler yaptım
1bilen 38+0 geceleri uyuyamıyorum artık bir yerde toplanıp kalıyor bebiş aşırı rahatsız ediyor Sancı dediğimiz bariz bir sancı mı ben mi ayırt edemiyorum ya tarif eder misiniz 🙈 bel ağrım ve hafif adet ağrısı gibi ağrım oluyor ama bu o mu bilemedim
Nurkhrmnn 1bilen bel ağrısı eşliğinde bebeğin sürekli toplanıp sertleşmesi sancı diye geçiyor düzenli olursa doğum sancısı ama düzensiz olursa yalancı hazırlık sancısı 🥲
sarahveannesi Bendee 38+2 yiimm ve çok zorluyor artık ağrıları da cabası zaten. Her ağrıda acaba doğurucam mı psikolojisi yordu artık akışına bıraktım bekliyorum😅 oğlumda 38+2 de nişan gelmişti 38+4 de doğum yapmıştım umarım bunda da böyle olur 😁 nazlı kızcem benim 🥰🥹
Nurkhrmnn sarahveannesi ayy aynı ben her ağrıda doğuruyorum sanırım diyorum sonra tık yok birde ben serklajlıydım 18.haftadan 36+5 e kadar 36+6 da dikişlerim alındı sanıyordum ki o gün doğururum şimdi de gelmek bilmiyor resmen siz benim önümü kapattınız gelmemi engellediniz şimdi de ben gelmiyorum diyor 🥲 artık canı ne zaman isterse o zaman gelecek 😂 benim de nazlı oğlum 💛
Hashasim2020 Ben de 38+2 ağırlaştım artık yatakta dönerken bile bin türlü çaba😂 cumartesi yani 39+0da sezaryen var benim bakalım gergin stresli ve heyecanlıyım 2. Doğumum olacak, hepsi sağlıkla gelsinler inşallah 💘
1bilen Nurkhrmnn öyle mi teşekkür ederim 🙏 bebeğin hareketleri bazen azalıyor endişe kaplıyor içimi ne zormuş bu analık 🙈
Nurkhrmnn 1bilen rica ederim evet benim de öyle bazen çok hareketli özellikle geceleri bazende hiç hareket etmiyor korkuyor insan