dryyvz Merveykar evet ya biz zaten çok beğenerek koymuştuk senin de içine siniyorsa tamamdır yani öyle düşün derim 🥰
Gylcu Anlamı güzeldir muhakkak siz daha iyi bilirsiniz ama bence söylenimi zor iki ünlü yan yana gelmiş tınısı güzel değil 🙈
annebaliii Merveykar ben çok begendım ve anlamı çok güzel dini açıdan da siz burdakı güzel degıl diyenlere degıl anlamının guzellıgıne bakıp koyun bence💙
yagmurandrmk kavalakurabiyesi eşimin adı Ashap herkes Asaf diyo 😅 oğlumun da Merih dediğiniz gibi herkes Melih sanıyor ama umrumda değil inanın yaygın olsun istemiyorum bence başkaları için vazgeçmeyin içinize sinen bir isim olsun ❤️
kavalakurabiyesi yagmurandrmk farklı az olan isimlere çoğu küşi hoş gözle bakmıyor canım herkes kopyala yapıltır isimlerr alışmış farklı isimlere öcü gözüyle bakıyorlar 🥰
patateslimanti Fikrimizi sorduğunuz için söylüyorum benim kulağıma hoş gelmedi anlamı güzel de olsa kimse anlamını düşünerek söylemeyecek çoğu kişi anlamıyla ilgilenmeyecek bile bence kulağa da hoş gelmeli
servansmom Merveykar ben bayağı beğendim oğlumun adı Zeyd, gönlünüze sine neyse en güzeli o’dur. Önemli olan anlmaı ve hikayesi bence 🩵🧸
yagmurandrmk kavalakurabiyesi kendileri Mehmet Alparslan Metehan koydu da noldu sorsam ki Metehan babasına ne yaptı bilmezler 😅 boşverin evlat sizin evladınız çileyi çekip kimseye söz hakkı veremem 😅 sizin içinize sinen olsun evlat sizin isim hakkı sizin 😅