Merveykar Açıkcası dinen koyduysanız bunu kabullenin bilmeyene değişik geliyor beğenmiyor önemli olan sizin sevmeniz biz de oğlumuza huzeyfe adını koyduk bilenler çook sevinerek karşılıyor bilmeyenler de çok garip falan diyo umursamıyoruz zaten 😄 Benim ablamlar çocuğa ağır gelir vs diyerek vazgeçirmeye çalıştı beni ama biz bekarken karar vermiştik erkek olduğunu öğrenince adı hazırdı zaten ama şuan herrkes alıştı mesela hoş geliyor ailemize de ☺️ Ben muaz isimli bi çocuk görsem direk maşallah adıyla yaşasın ne güzel bi isim taşıyo derdim biraz ismin nereden geldiğini bilmekle alakalı 🤍