annebaliii Mucizem02 evet kese o canım ılk zamanlar benjmde böyle ısaretlemıstı çok mınık olunca.. ıkı haftaya gt kalp atışı da duyulur o zaman
buketdeniz19 Mucizem02 ayy bende 5+1 de gitmiştim bende çok meraklıyım hergün doktora gidiyorum desem yeridir korkuyorum çünkü
Mucizem02 buketdeniz19 bende öyleyim hergun gidip hcg yada ultrason yapasm geliyor ama durmaya çalışıyorum 🥹
annebaliii Mucizem02 evet evet sana sabah özelden atacam benımkının ılk halıni kuzenımle yok artık dedık doktor ısaretlemese Bızde asla bılemezdık yani
buketdeniz19 Mucizem02 vallahi ben gidip 4000 i görene kadar beta vermiştim ve ben ilk bebeğimi kaybettim o yüzden biraz korkuyorum açıkcası 2 günde bir doktora gidiyorum kalp sesini dinlemiyorum doktor gösteriyor atışları
leyla0101 Mucizem02 amin ama erken gittiğin için zararlı olabilir biraz bekle 6 7 haftalık olsun kese de kalp atışı da duyulur görülür
Mucizem02 leyla0101 benimki tüp bebek olduğu için doktorum bu hafta içine görüşelim dedi tüp olunca hiç riske atamıyosunuz 🥹
Mucizem02 buketdeniz19 basınız sağolasın Rabbim kucağınıza almayı nasip etsin hayırlısıyla sağlıkla sıhhatle insallahhh hepimizeeee ❤️