Mucizem02 Merhabalar kızlar ben ilk kez hamile kaldığım için çok acemiyim hiç bişey bilmiyorum. 4+4 de doktora gittim değerin 1500 du yaklaşık kese görüntüsünü aticam size ben anlamadım ama o kese mi gerçekten 😔
hamilelikteikincibahar Mucizem02 işaretli olan yerin altında ki siyah yer kese bence çünkü kese siyah olur canım
annebaliii Mucizem02 evet kese o canım ılk zamanlar benjmde böyle ısaretlemıstı çok mınık olunca.. ıkı haftaya gt kalp atışı da duyulur o zaman
buketdeniz19 Mucizem02 yaa tabiki ederim Allahım isteyen nasip etsin hiç kötü düşünme güzel şeyler düşün Rabbim gönlüne göre inşallah sağlıkla hemen nasip eder
Mucizem02 buketdeniz19 İnsallahhh ya inşallah kan değerlerim üç dört kez verdim güzel gitti iki günde bir ama 🥹
buketdeniz19 Mucizem02 benim 1 günde 2 katı oluyordu ikiz gebelik sanmıştım ama tek kese tek bebek vardı
buketdeniz19 Mucizem02 tabiki ederim Canım Allah herkese nasip etsin Allahım kimseyi evlat hasretiyle sınamasın çok zor inan ki
Mucizem02 buketdeniz19 amiiinn aminnn kan sonuçları güzel giderken insallah hafta içi kese kontrolü de güzel olur ben duramadım erkenden gittim kontrole 🥹
buketdeniz19 Mucizem02 ayy bende 5+1 de gitmiştim bende çok meraklıyım hergün doktora gidiyorum desem yeridir korkuyorum çünkü
beyzaaa11 Hayırlı akşamlar hanımlar bende 4+5 im bugün kan verdim kan da çıktı sizce Dr ne zaman gitmeliyim siz ne zaman gideceksiniz