ben ilk test yaptığımda acile gittim test yaptım pozitif çıktı bakar mısınız kan alıp dedim bakamayız dediler sonra başka hastaneye gidip karnım da ağrı ve bulantım var dedim gebelik şüphesi var mı dedi bende bilmiyorum dedim kan idrar tahlili yaptı orda çıktı direkt test yaptım diyince bakmamışlardı