Momybahar12 Allah korusun bebeğe birşey olsa bile belirtiler hemen kaybolmaz çünkü oradaki kese bile sizin hormonlarınızı etkileyen bir şey illaki belirti olur. Kalp durması tamamen şans. Kanama olmadan da durabilir. Onu muayenede görebilirsiniz ancak o nedenle bence boşa stres yapmayın. Ya vücut alışmıştır ya da ara ara gidip geliyordur belirti. 12. Hafta itibariyle herkes rahatlayacaksiniz diyor ben de onu bekliyorum