Momybahar12 8+6 yız biz de. Aynı endişelere sahiptim iki gün öncesine kadar. 8+4 te ilk kontrolümüze gittik ve her şey yolundaydı çok şükür. Strese sokma kendini, kötü şeyler düşünme. 7. Haftaya kadar aşırı kasık ağrılarım, göğüs hassasiyetim vardı, sonrasında birden yok oldu, ben de kendi kendimi paniklettim ama şükür bir şey yokmuş, böyle gidip gelebilirmiş belirtiler. 🤗