zekraa19 mertrugs bende özel de kadın doğum doktoruna gidiyorum ama gebeliği hemen öğrenir öğrenmez rapor çıkarttı ve az bir ücret ödeyerek alıyorum 1 kutusuna 170 ödemiştim galiba
zekraa19 Sürekli kullanman gerekiyorsa doktorunu değiştirip rapor çıkarttırmalısın canım çok maliyetli iğneler
_Mom5833 mertrugs mertrugs Yani benim Dr ôzel hastanede raporu kaldırdılar dedi ve daha dün aldım 1100 TL ye evet çok tutuyor olmadı tekrar konuşurum Dr la yanlışmı biliyor acaba bilmiyorum ki
mertrugs _Mom5833 tam bilmiyordur doktorunuz bir eczaneye danışın isterseniz beni eczane yönlendirdi doktorla anlaşmalı eczaneymiş onlar sistemden ayarladılar
ignur cemreveminnosunannesi bizim de öyleydi, yilbasindan sonra sistem degismis.. 2026 da aldiniz mi hic igne
cemreveminnosunannesi ignur raporumu 2025 aralıkta çıkarttım. 2 aylık rapordu. 2026 da raporumla iğne aldım. 550₺ ödedim diğer ilaçlarla beraber. Şubatta tekrar rapor çıkacak doz değişecek mi ona karar verecekler
elizx _Mom5833 nasıl ödemez yaa ben 2024 kasımda doğum yaptım hamilelik boyunca kullandım 1 kuruş ödemedim sigortam vardı
_Mom5833 elizx yani bende daha önce raporla ücretsiz kullandığım iğne,bir iki hafta önce iptal etmişler zaten eczanede aynı şeyi söylüyor
cemreveminnosunannesi _Mom5833 perinatoloji doktoru rapor çıkartabiliyor. Normal kadın doğumcu olmuyor