Gks_01 LadyX bugün temizlik yapıyorum eşim iki gündür hastaydı anca toparlandı . Yarın da çıkmam heralde evdeyiz gibi duruyor size iyi eğlenceler 😅
Herseydenbiktim LadyX 4 ay olacak doğum yapalı bi kafeye avmye bile gidemedim😥 İyi eğlenceler hayatim, dikkat edin kendinize bol kahkahalı gününüz olsun💖
Akkdkxjdndbn Herseydenbiktim bende sizin gibiydim. Hastaneye bebeği götürürken “ilk 5 ay dışarı çıktım sadece. Emin olun iyi ki yapmışım diyorum. Salgın var, bebeğiniz çok küçük. Bağışıklık sistemi de çok zayıf, alışır diyenlere bakmayın alışmıyorlar da. Sonrasında yavaş yavaş çıktım çok şükür 17 aylık 2 defa hasta olmıştur en fazla. Psikolojik olarak bir süre insan kötü hissediyor ama en iyisini yapıyorsunuz, Allah kolaylık versin
LadyX Herseydenbiktim canım bilmiyorum ama bence anneler kendisi için de bebeği için de en doğrusunu biliyor o yüzden iyi yapıyorsun 😌 benim kızım da 5 aylık oldu mesela ama ben kendimi biliyorum duramam sürekli dışarlardayız her fırsatta
Akkdkxjdndbn LadyX uzun süren kahvaltı, temizlik, çocuğumu uyutma ve sonrasında eşimle dışarıda yemek yeme , gezme planımız var. Her hafta evdeysek eşim yemek yapar, dışarı çıkacaksakta dışarıda yer gezeriz. Rutin, klasik
Herseydenbiktim Akkdkxjdndbn Ayyy ne kadar iyi geldi dedikleriniz, teşekkür ederim. Yazın çıkarız artık yada tek tük ailelerimize gidiyoruz. Ayyyy yaaa cok teşekkür ederim 💖💖💖💖💖💖💖💖
Akkdkxjdndbn Herseydenbiktim baharda çıkın bol bol, mart biraz soğuk oluyor ama emin olun en doğrusunu yapıyorsunuz. Hastamolumca biz de ilaç içemediğimiz için iyileşmeleri çok zor ve sıkıntılı oluyor. Allah bağışlasın bu arada, evlat olunca 10 kere düşünüyor insan. Yazn bol bol çıkar, gezer dolaşır. Toparlandığı için de daha rahat edersiniz emin olun
Akkdkxjdndbn Herseydenbiktim çok zor bir süreç , bende yaşadığım için inanın iyi anlıyorum. Siz kendiniz iyi olun geris halloluyor💕
juli_naz Herseydenbiktim AVM ye gitmeyin ..evet kalabalık ve nefesi alınamıyor ..salgında var bu bir gerçek ama her kış mevsimi olduğu gibi …ama evinizin önüne ve ya balkon ..5 ..10 dakika çıkarttın çocuğunuzu onun o havayı da soglumasi gerek …
Herseydenbiktim juli_naz Öyle yapıyorum hayatim zaten hastane işleri olmadıkça çıkmıyoruz bide ailelere gidiyoruz ayda bi kere toplasan gezmek için 2 kere çıktık 4 ay boyunca, cok haklısın benim için zor oluyor ama alıştım çoktan sadece insan biraz hava almak istiyor ben hava alayım diye de çocuğum tehlike de olmasın tabi çok teşekkür ederim 🥹🐣💖
bebeklerim__ LadyX benim kininde 1 ay sonra verdiler hemen hemen.. askim hafta sonu planın bir harika. Muhakkak fotoğraf bekliyorum haberin olsun 🩷 bugün misafirim var yemekleri hazırldim yarın eşim evde bilmiyorum bi plan ypmadik
annekiz6141 LadyX bugün evde oluruz esım calısıyor bende yorgunum zaten gebelıkte zorluyor yarın kızcemı oyun alanına götürürüz bıde mont almam gerek sıpa kız kılo almıs dar gelıyor montu bu benı sıkıyor anne diyor 🤣😅 e bebekten de toz leke çıkarıcı almam gerek kızımın bebeklik kıyafetleri sarı lekeler olmuş ıkıncı kızım gelıyor da onları bı kaynatıyım 🙊ordan da eve ya da kaynanama gecerız belkı 🙊 bıde gıdecemız oyun alanı böyle alısverıs yerı tabak çanak ne ararsan var bayılıyorum orda gezmeye 🙊😅
LadyX annekiz6141 oooo ne güzel aile günü ilan etmişsiniz gezin tozun alışveriş yapın çocuk da oynasın mis 😌
teraziela LadyX Annemler de bucada bende evlenince bucadan ayrıldım hukuk fakültesi hasanağa bahçesine yakın oturuyorlar☺️