deletedmom43191 LadyX günaydın iyiyim canım uzanıyorum hava yagmurlu bugun planım yok cunku kocam işte ama yarın hem gezicez hemde annemlere gidicem yemeğe
Fatma_furkan1996 LadyX günaydın canım sabaha kadar ayaktaydım eşim de evde oğlumu çıkarır belki ama ben hiçbiryere çıkacak durumda değilim kasılmalarım oluyor size iyi eğlenceler 🌸
juli_naz LadyX günaydın kuzum ☕️ eşimin gece vardiyasından böyle gelmesi yüzümü güldürdü 🥰 Ama öğleden sonra Elias sünnet olacak içim acayip 🙄😕
Rabiul LadyX hava çok kötü 🥹 Avm gidip oto koltuğu bakacağım kızın ihtiyaçlarını alacağım görümcemin de doğum günü ona da hediye 🫠
Senacanblt_ LadyX evet ya bazen insan soba önünde oturmak istiyor üstüne çay kestane falan iyi oluyor yani
LadyX Herseydenbiktim yaaa ben bir iki gün üst üste çıkmazsam markete bile olsa gidiyorum çok bunalıyorum ay
Herseydenbiktim LadyX 4 ay olacak doğum yapalı bi kafeye avmye bile gidemedim😥 İyi eğlenceler hayatim, dikkat edin kendinize bol kahkahalı gününüz olsun💖