ozlm199393 benim erken doğum oldu bebeğim 35 haftalık premature doğdu benim bahsettiğim Aptamil eoprotein premature ve düşük doğum ağırlıklı bebekler için yani anne sütüne katkı olsun diye kullanan var mı bilmiyorum siz kullanırsanz uzmanına danışın öyle kullanın bence zaten pahalı bir mama