mucizem__ Merhaba, sağlıkla büyütün. Eoprotini sadece kalori olarak düşünmeyin, en temelde prematürelerin yoğun protein ihtiyacını karşılamak için aslında yani beyin gelişiminin yapı taşı.
Prematüreler ilk taburculuklarında ne kadar sağlıklı beslenirlerse uzun vadeli sonuçları çok daha iyi oluyor, yapılan araştırmalara göre.
Eoprotin zaten oldukça pahalı bir şey o yüzden almışken, doktora danışarak kutusu bitene kadar kullanmakta da bi sorun olacağını sanmıyorum.
Benim bebeğim 25 haftalık doğdu, 5 ay boyunca hastanede kullanıldı eve geldiğimizde de doktor önerisiyle bir süre daha devam ettirdik üstelik kilosu o zaman 4.5 kg civarındaydı.
Sağlıkla büyütün❤️🙏🏻