@Hazeel şöyle düşünüyorum herkes resmen başından atıyo ilk aşı dozunu 20. Haftada yaptılar madem böyle diyecekti neden iki ay sonraya gel dedi diye düşünüyorum hala kadınada dedim madem zamanı var neden uyarmadınız veya aranmadım diye hiçbişey diyemedi bende şuan sağlık ocağımı değiştirmeye çabalıyorum bebek doğduktan sonra bari takibi doğru düzgün olsun günlerini kaçırmayalım diye