Medyaz hareketlerini takip edebilmek adına , aslında bu aşı daha erken haftalarda vurulabiliyor örneğin 3 aylıkken , zamanı evvelde erken dönem aşıları olmuş herkes ama farklı sebeplerle bebeklerini kaybedenler olmuş anomali düşük vs suçu aşıya atmışlar öyle olunca aşı takvimi ertelenmiş , anne bebek hareketlerini hissetsin ki aşı kaynaklı bir şey olmadığını anlasınlar diye . Ben bu şekilde biliyorum , aşı bebişin hareketlerini yavaşlatabiliyor ama gayet normal