benik 30 haftalık hamileyim ve hiç karnım yok canım 10 kilo almama rağmen bir de otobüste devamlı teyzeler tarafından kaldırılmaya çalışıyorum 😅 hele bir de kış ayı kalın giyiniyorum kaban mont derken hamile değil gibiyim bebeğin gelişimi iyiyse doktor bir şey demediyse gayet normal iç karnin geniştir🫶🏼💗