Kızlar selam ben 21 haftalık hamileyim ilk gebeliğim bebeğim kız ama karnım hiç yokkk 😣 bebeğim çok şükün dürümğ herşeyi iyi doktor hiç kilosu kötü falan demedi ama ben şu ana kadar sadece 52 kilo olmuşum 48 de hamile kaldım benim gibi olan varmı ya çok sıkıntı yağıyorum bu konuda