cansu2306 merhaba 34+5 oldum Şubat 14-16 arası görünüyor doğum. Dr tarih vermedi henüz iki gün önce ilk nst ye girdim normal çıktı sonuç. Vajinal doğum istiyorum. Bugün sol memeden süt gelmeye başladı sağ dan da geliyor. Onun dışında geçen haftalarda baş ağrısı yaşadım şiddetli ve bir saat kör oldum gözümde flaş çaktı sürekli dr um kan sulandırıcı verdi karından günde bir tane vuruyorum. Alerjim çıktı bacaklarım berbat halde yara kaşımaktan. 30. Haftaya kadar herşey mükemmeldi sonrası çok zorlandım. 84 ile hamile kaldım 75 e kadar düştüm şuan da 85 kiloyum. Geçen hafta oğlum Can’ın kilosu 1900 dü. Siz de durumlar nasıl?