yasewin Gelin dertleşelimm🥹 ben bugün yaptım negatif dpo 10. Çatlamadan bi gün sonra saymaya başlarsak dpo 9
leyla0101 yasewin benimki 5 ocaktaa test yaptım pozitif ama bugün doktora gittim kese gözükmüyor du adet olmadım ama belirtilerim var
mutl yasewin bende bugün yaptım negatif normalde bat 11 ama şimdi tuvalete gittim kahverengi lekeleme var
leyla0101 yasewin 1 ay önce aynı doktura gitim karın ağrıyor diye hamile miyim diye otresiyon da baktı kis olduğunu hiç söylemedi acaba keseyi kış olarak mı gördü bilmiyorum da
yasewin leyla0101 aa siz beta baktırsanız ya önce çok ilginç doktorun yöntemi ilk kez duydum önce beta bakılır normalde
Sezei leyla0101 test yanlış olabilir yalancı pozitif hikayelerini çok okuduk burada kan vermeden beta baktırmadan nasıl emin oldun canım
yasewin leyla0101 yaa acile de gidebilirsiniz bazı aciller de kan alıyor beta için en hayırlı sonuç çıksın 🌷
yasewin mutl ya regliniz böyle mi başlar normalde peki benim de karın ağrım var ama psikolojik mi bilmiyorum o kadar karıştı her şey 😔
Sezei mutl benimde bat 11 az önce days comfort yaptım çok az idrarla ve 15 dakika sonra gölge oluştu ama bilemiyorum tabi son testim var sabaha saklıyorum onuda