2cock Bebeğin hareketlerini hissettikce geçiyor canım kalbini ferah tutmaya çalış. Bak ben ilk doğumda dediğin gibi hiç birşey bilmeden oluop geçti ama benim ağrıyı 10 saat çekmiştim. 2.de ağrı birden geldi ve 2 saat çekip doğum olmuştu inşallah senin doğumunda su gibi akar gider. Herkesin farklı olabilir ama inşallah seninde kolaylıkla olup biter🥰
Diğer ikisinde benim kesik atıldı dikişim iç dış çok vardı(bana göre çoktu) ama ben hâlâ kesikten dikişten çok korkuyorum😂 ama yapacak birşey yok.