2cock kizlar 2.ye hamileym cok korkuyorum boyle hissedecegimi hic dusunmemistm gun icind3 bazen nefesm kesiliyor kalp atism degisiyor uykuya gecislerde cok zorllaniyrm
aselimdurum 2cock benimde 2.gebeligim üstelik plansız oldu kızım 6 yaşında sezaryen doğum oldu ama kötü ağrılı acılı günler geçirmiştim şimdi o günler geliyor aklıma içimi korku kaplıyor iki çocuğa yetişebilecekmiyim diyorum üstelik çalışan biriyim doğumdan sonra 6.ayda işe geri döneceğim yani bir sürü endişe sinir stres doluyum elimden geldiğince düşünmemeye çalışıyorum yoksa kafayı yiycem
vanilya_kokusu_ 2cock abovv benim kalp atışimi görsen güm güm atıyo gün boyu doğum için vakit geçsin istoyorum hemen 2. Ci benim de
twobabymomm 2cock tek mutlu olan içi içine sığmayan benim heralde tek🫣zamanla alışırsın canım benim Rabbim yardımcın olsun ani ya da korunduğun halde olduysa belki onun için bu kadar tedirgin oldun
2cock Keziban 9 ay boyunca surermi bu kafayi yeriz bu gidisle 1.de bise bilmiyrdk smdi bile bile ayni seyleri yasamak inanilmz korkutucu geliyor bilincli bir gebelk ama boyle kotu olacagm hc aklima gelmemsti 😭😭
hilal858_ 2cock vajinal doğum mu oldu sezeryan mı? Bu kadar stres yapma canım dicem ama ben de şuan 3.gebeligim 9 sene sonrada🙄 1 hafta ağlamıştım 😂
Keziban 2cock hayır hayır birkaç aya geçiyor ben nefes alamıyordum dudaklarım mosmor oluyordu kanamam olmuştu geçiyor evelallah
2cock hilal858_ vajinal dogum ama cok kotuym ya daha yeni ogrendm 9 ay nasl boyle gecicek bu duygu 9 ay surerse ya 😭😭
MevaMomss Bende bugün öğrendim gebe olduğumu ve bu 2. Çocuğum olacak inşAllah…. Kendim için tedirgin olsamda İlk çocuğuma bir yoldaş geleceği için mutluyum böyle düşünüp böyle avutuyorum kendimi 🥰🙈
2cock MevaMomss bnde her turlu olumlamayi dusunmeye calisiyorum ama nafile birden bire elimde olmadn boyle pank atak geciriyormsm gibi oluyor
hilal858_ 2cock Bebeğin hareketlerini hissettikce geçiyor canım kalbini ferah tutmaya çalış. Bak ben ilk doğumda dediğin gibi hiç birşey bilmeden oluop geçti ama benim ağrıyı 10 saat çekmiştim. 2.de ağrı birden geldi ve 2 saat çekip doğum olmuştu inşallah senin doğumunda su gibi akar gider. Herkesin farklı olabilir ama inşallah seninde kolaylıkla olup biter🥰 Diğer ikisinde benim kesik atıldı dikişim iç dış çok vardı(bana göre çoktu) ama ben hâlâ kesikten dikişten çok korkuyorum😂 ama yapacak birşey yok.
2cock aselimdurum aynisini yasiyorm daha kimseyle paylamasadm hamile oldugumu bnm kizmda bucuk yasnda dogumum cok zor uzun surmustu o agrilar sancila4 kizim 1 hafta kuvezde kaldi smdi arkamda onu birakip dogm yapmak bilmiyrm psikolojk olrk ck kotuym
aselimdurum 2cock Rabbim elbet kolaylık sağlar vesveseye kapılma kötü düşünme güzel şeyler düşün düşünelim yani biliyoruz zor olacak ama Rabbim inşallah güç kuvvet verecek 🤲
vanilya_kokusu_ 2cock Evet kalp çarpıntısı çok oluyor bende çok zorlanıyorum bazen zorumdan ağlıyorum dün hata kardiyoloji ye gittim bişey yok dedi kalbinde içime sıkıntılar basıyor korku çok zor ya
2cock twobabymomm aslinda korunmuyordk istiyorudm ama boyle hisdecegimi hic tahmn etmemstm bu duygu cok kotuyms 😭
srkybeyza ilk hamileliğim, öğreneli daha 1 hafta oldu ve ben de aynı durumdayım çevremle paylaştığımda yadırgıyolar sıkışmış hissediyorum kendimi sürpriz bi gebelik oldu benim için ve adapte olamadım. sabahları kalp çarpıntıma uyanıyorum baya dardayım 🥹
2cock srkybeyza yani olablr hormonlar degisiyor bnde ilk hamileligmde son 2 ayda yasamstm beni neyin bekledigini bilmedgm icin smdide neyin bekledigini cok iyi bildgm icin kotuym