Benim 12 Ocak görünüyordu ama doktorlar erken bekle 15 gün dedi ben de erkenden tüm hazırlıkları yapıp bitirdim ama ne gelen var ne giden 🤣 pazartesi zamanımız doluyor doktorum da pazartesi suni sancı vereceğim dedi . Disiplinli oğlum gününde gelecek 12 Ocak 🤭