Busranur_mnts Ben çatlatma iğnesi ve aşılama tedavisi sonrası bacaklarım da ödem geçmedi öle basit şişlikler değil pipetle şişirilmiş gibi bozuk dokuları vs doktor doktor gezdim geçmedi ve diyetisyenim söledi östrojen dominası bozulduğu için ilaçlardan pcos da vardı tetikledi lipödem oldum gebelik umudum ne yoktu ne vardı kendimi tüp bebek için hazırlamış bekliyordum poliçem bitiyordu bitmeden bi deneyelim dedik çatlatma iğnesi ile tuttu inşallah tutunmaya devam eder çünkü çok düşük değerim beta 58.6 artması gerekiyor 🥹annelik galiba benden gitmesin istiyorum korkuyorum