Selenay147 canm yumurta toplamam 5 seneyi geçmiştir kızımda tüp bebek 8 kaliteli embriyom vardı 2 koymuşlardı 1 tuttu şimdi 6 embriyom var 1 tane koydurcam tabiki 😅 bide ikisi tutar benim için çok zor olur embriyolarımın kalitelerinin çok iyi olduğu söyledi doktorum hayırlısı olsun inş. Pazartesi transfer günüm ❤️