Ben de regl olunca gideceğim tüp bebek başlayacağız bu ay ama sadece omega3 kullanıyorum diğer vitaminlerim bitti 3 yıldır çocuk düşünüyoruz 3 yıldır vitamin kullanıyorum çok yoruldum çok sıkıldım. Vitaminlere macunlara hastanelere verdiğim parayla özelde tüp bebek yaptırırdım. Devlette yaptıracağım şimdi inşallah güzel olur her sey