Ben anlamıyorum dün sabah test yaptım hemde 3 tane hepsinde de silik bir şekilde çıktı ama göz görüyor yani akşama doğru acilden gidip ücretli tahlil yaptırdım orda beta hcg 0.04 çıktı yani nasıl böyle birşey olur ben anlamıyorum bunu yaşayan varmı? Yani ne yapacağımı şaşırdım 20 gündür bel ve kasıklarımda ağrım oluyor ara ara da miğde bulantım oluyor. Pcos var normalde bende o yüzden tedirginim. Bir kızım var şükür ama 4 yaşında artık bi kardeşi olsun istiyoruz. Bu sabahda yaptım iki tane kaset olandan yine silik çıktı awox yaptım onda çıkmadı ama adetim düzensiz zaten erken geç belli olmuyor. Ne yapıcam ben şimdi bana akıl verin ya 🥺