hunilimom Btl41 ben 19+2 de hissettim gün de bir defa oda bazen 22 den sonra hergün hissetmiştim karınca gezerya elinde felan tuhaf bi gıdıklama hissedersin onun gini birşey hissetmistim ben
hunilimom Btl41 o haftalarda az hissediceksin 21den sonra hergün sabahlari kızım uyandirirdi tekmeleriyle
Aysenurrr09 Ben 19+1 haftalık hamileyim 17. Haftada hafif hissettim şimdi baya baya tekmelerini hissediyorum dışardan da görülüyor 😊
Deletedmom133 Btl41 inşallah biran önce hissedersiniz o tekmecikleri ben 18 de hissettim ama ilk gebelikte 24 ü bile buluyormuş 🤗