Btl41 19 haftalik hamileler hisseden varmı bebesi ya bende tık yok ne zaman hissetcem çok merek ediyorum
Prensannesii Btl41 Benım ikinci gebeliğim ilkinde daha geç hissetmiştim canım şuan 18+6 haftalık gebeyim ve bugün ilk kez hissettim endişe etme sende hissedersin yakında daha erken ☺️
NimetDilmen Btl41 Ilk qebeliqim 20. 21.haftada hissetmeye basladım. Suan 22 haftaliqım ne hissediorum cok şükür 😊
GamzeAltndas Btl41 kuzum Ben 17 haftalıkken hissetmeye başladım pıt diye bişey atıyodu anneme söyledim bebektir o dedi gerçekten oymuş . Şuan 19+3 haftalık olduk baya baya hissediyorum içimde oynuyor resmen genelde kızlar nazlı olur derler benim bebişim baya yaramaz eşim bile hissetti iki kere elini koyduğunda bi atıyor pıt diye sanırım babacı olucak ☺️. Daha geç hisseden annelerde var ama korkma çok normal benimde ilk bebeğim . Daha önce iki kere mecburu kürtaj olmuştum belki o yüzden erken hissettim tez zmaanda hisedersin inaşallah inanılmaz güzel bir duygu 🙏🏻💕
Nebahathumeyra Arkadaşlar çok normal sakin olun biliyorum beklemek zor ama benim 2. Hamileleiğim olduğu halde 19. Hafta da hissettim ilkini daha geç hissetmiştim. Bu 12. Hafta da hissediyorum 13. Haftada hissediyorum denilen şeyler de yanılgı inananın. Doktorlar o haftalarda böyle bir şeyin mümkün olmadığını söylüyor. Yani milletin gazına gelmeyin 😊😊 ilk hamilelikte 22-23 e kadar yolu var karın kaslarınızla alakalı biraz da köyü şeyler düşünüp de sıkmayın çanınızı.
Btl41 Nebahathumeyra heves işte bi an önce hissetmek istiyor insan en ufak bisey de acaba hissettimmi diye seviniyorum çok güzel bisey 🙂🙂
NimetDilmen Btl41 Bende aynı senin qibiydim 😊 18 19 haftaliklar hissediorum dedikce daha cok sabırsızlanıodum 😊 Çok şükür artk bnde hissediorum 😍 Darısı senin ve herkezin başına İnşaAllah 🙏😊
hunilimom Btl41 bi kaç haftaya hissedersin uzanırken felan net hissedersin ben öyle hissetmiştim balon patlaması gibi pit pit birşeyler olucak zaten anlıyorsun diğer hissettiklerindenn farklı bir his oluyor canım