30+5 ve 8 kilo aldım aslında son 3 haftadır kilo almadım yiyorum da aslında ama doktor bebek biraz önden gidiyor deyince ekmeği gözle görülür şekilde azalttım yeşilliğe çok yöneldim 3 haftadır sabit tutabildim kiloyu çok şükür😂 yani 10-13 ile kapatsam yeter bana