34+1 ve 13 kilo. 53 ile başlamıştım sanırım 70 ile kapatacağım. Aldığım kilo nereye gidiyor onu da anlamadım çünkü kolum bacağım aynı kalınlıkta, ayakkabılarım hala oluyor, yüzüklerim çok rahat oluyor. Yüzümden de hamile olduğum anlaşılmıyor hiç şişmedi. İnşallah bebeğe gitmiştir. Ama o da minik gidiyor gibi. Nereye gitti bu kilo kardeşim! 😅