rainbowdash salihaci inşallah canım ama tek yöntem de olmaması şart yani bi korunma yöntemi olsa da yine ek olarak erkeklerin de korunması lazım
dilosunuz salihaci 5 sene boyunca çocuk istemediğimiz sürece prezervatif kullandı eşim asla kaçma yapmadı
salihaci dilosunuz Bizde 4 sene kullandık istedik ve ben yeni hamileyim ama ben 3. Çocuğu hiç düşünmediğim için riske atmak istemiyorum açıkçası