Kızlar bu işi nasıl yapacağız ya tüp bağlatmak falan istemiyorum ama Allah nasip ederse 2. Çocuğum olacak haziranda doğum görünüyor birşeyler yapmam lazım Allah isteyene versin başka çocuk düşünmüyorum çünkü spiralle falan hamile kalan çokmuş ona da güvenemiyorum ki