Busranur_mnts medelas1 ne bulursan yiyorum dnjd şimdi de yatmadan azcık peynir ekmek 1 2 kaşık da fındık kreması yedim dün gece kalkınca fa portakal yemiştim tatlı meyve vs varsa genelde onları yiyorum
Momygueen saricivciv_ ay bende hamileyken kaç kilo domates yedim acaba çok merak ediyorum😂 ve kaşar peyniri
ghostty medelas1 bence o yüzden. Ben 3 öğün artı ara öğünler yiyorum. Şuan aç değilim mesela bu sayede😂 Öğün atlarsam sıkıntı oluyor.
saricivciv_ medelas1 bende ekmek arası yiyordum doktorum karbonhidratı kes dedi mecbur ikisini yiyorum artık kaç haftalıksınız siz
medelas1 ghostty öğlenleri de canım bişey yemek istemiyor. Kahvaltımı çok sıkı yapıyorum aslında akşamda iyi yiyorum ama sanırım 3 olması gerekiyor🥲
medelas1 Busranur_mnts galiba yorumlardan sonra bende bir peynir ekmek yicem😂 tost istemiştim ama bu da güzel geldi 😂
miniginannesi__ esdd bende domates çok yiyorum bu aralar birde çizik yeşil zeytin o kadar çok güzel geliyor ki tatları daha cinsiyet öğrenemedim ama siz
babyou medelas1 biraz önce waffle ve çiğköfte arasında kaldım her ikisinide sipariş edip yemeye karar verdim ancak böyle özetleyebilirim 😂
medelas1 babyou yalnız değilmişim 😂 bende çoğunlukla nutellalı krep yaptırıyorum eşime bazende waffle yapıyorum 🫠
Deletedmom_787 medelas1 düşük yaptığım hamilelikte sadece canım deli gibi peynir çekiyordu geceleri deli gibi çeçil peyniri yiyordum 🥺🥺
tugbaustuntas medelas1 ben geceleri yemiyorum normalde acıksam bile kilo olarak geri dönmesini istemiyorum ama bugün canım aşırı şekilde makarna istedi 1 saat önce yapıp onu yedim şimdi midem yanıyor nasıl uyuyabilirim diye düşünüyorum siz peynirden devam edin 😂😂😂
medelas1 tugbaustuntas bende kilodan çok endişeleniyorum ya ama artık son zamanlarda tutamıyorum kendimi bu zamana kadar iyi ilerliyordum ama artık canımın çekintisine karşı koyamıyorum. Neyseki uzun süren şeylere üşeniyorum 😂
Elliiiffff Grupça peynir ekmek domates yicez sanırım, açlık hissetmiyordum ama okuyunca canım çekti 😂