nursenasu27 edannnnur 34 den sesleniyorum aynı şekilde yorgan falanda örtmüyorum üstüme elimden gelse pencereyi açık bırakıp uyucam artık terden dolayı sürekli duş alma isteği oluyor
lux38 edannnnur kızlar bende sabaha kadar aynıyım eşim buz gibisin diyor ama ben yandım yandım içten içe 32 yim bndee
kavalakurabiyesi edannnnur 30 haftadayım bende öyleyim özellikle sabahları uyanınca çok terli uyanıyorum
zeynepveminaninannesi Ayyy bana da geliyor o sicak basmasi ve gece yarisi uyanmasi oluyor mu sizde de mesela 4:30 dan beri ayaktayim asla uyuyamiyorum ;( bebek hareketi filan oldugundan da degil yani
250199 zeynepveminaninannesi yalnız değilsin bacım sürekli aynı saatlerde uyanıyorum bende sıcak basıyor nefesim daralıyor 31 oldum 30 lar gümbür gümbür geliyor diye düşünüyorum 😅
bebecim tugbaustuntas ay bende aynı sorunu yaşıyorum yediğime pişman oluyorum, sizin kaçıncı hafta bebek dönmüş
Elatalay edannnnur otursamda estigini o soguk havayi hissedemiyormki.petekleri japatmaktan evdeki cocugumu hasta ettim