edannnnur Arkadaşlar sıcak basmasından bıktım yarım saatte bir menopozlu kadın gibiyim soğuk soğuk ter boşalıyor çözüm yok mu ya
tugbaustuntas edannnnur yok galiba yaa bende öyleyim balkona çıkıp soğukta sabaha kadar oturasim var kollarım buz gibi ama yanıyorum içten içe doğurana kadar devam galiba🥲
YuvarlanamayanPaanda edannnnur ay sıcak basmasından ziyade yediğim herşey boğazıma diziliyoe miğdem yanıyor sürkeli yediklerim ağzıma. Geliyor şişkinlikle geziyorum evde
Sedef21 edannnnur yok sanırım camı açıp önünde oturuyorum kısa kollu ile takılıyorum 😂 bazen komşular kapıyı tıklatıyor kısa kollu görünce üşümüyormusun diyorlar içimde ki yangını bir bilseler 🤣
edannnnur YuvarlanamayanPaanda ben onu çözdüm sanırım sabah aç karnına limon içiyorum bana iyi geliyor
tugbaustuntas YuvarlanamayanPaanda benimde öyleydi makat gelisken bilmiyorum döndüğü için mi ne geçti bende şoklar içerisindeyim yemek yemeye korkuyordum şimdi baş aşağı döndüğünden beri yanmam geçti
bebecim tugbaustuntas ay bende aynı sorunu yaşıyorum yediğime pişman oluyorum, sizin kaçıncı hafta bebek dönmüş
Sedef21 edannnnur dün gece ekstra sıcaktı bende açmak istedim ama yanımda oğlum vardı üşüyeceğini bilmesem açacaktım 🤣
buyus edannnnur ay aynısı ya 31 e yenı girdim ama 3 gündür vucudum içten aşırı yanıyor :( hasta olmasak bari