AdaKaranfili Ayla53 4+5 gunluguz. Sadece çok göğüs ağrısı var.birde en çok bel ağrısı .kasık ağrısı ara sıra
leyla0101 Ayla53 bende de çok uymak sancı ve aşırı yemek var 5+0 gözüküyor burda bugün doktura giyim kese gözükmüyor ama teste pozitif çıktı
AdaKaranfili leyla0101 21ocaga randevu aldım zaten. İlk gebeligim değil 3.cocuk olacak biliyorum. Bilmem kaçıncı hamileliğim unuttum 🙂
nazerdaltoprak leyla0101 5+1 benimde sancılarım oluyor 2 şubatta randevum doktor sancılarınız için bir şey dedi mi size
leyla0101 nazerdaltoprak hayır bişey demedi bı düşük yapmim diye ilaç verdi bide şurup ama daha da sancılarım artı
nazerdaltoprak leyla0101 benim biraz daha azaldı rahim büyüyor ve bağırsaklar şaşırıyor sanırım inşallah sizinde azalmıştır sağlıkla kucağımıza alırız 🙏🏻