Son adet tarihim 1 Aralık bugün gecikmenin 9.günü gecikmenin 2.günü test yaptım negatif çıktı hiç bi his yok sadece birazcık göğüslerim ağrıyor normalde adete yakın olur derler ama bende olmazdı idrar testi tekrar yapacağım ama 4 5 gün daha beklemek istiyorum sizce varmıdir 1 yıllık evliyim 3 aydır korunmuyodum ve 3 aydır adetlerim düzensiz normalde tam günümde olurdum