Bende hep öyle düşünüyordum doktor haftasına göre uygun diyordu. Son kontrolumde biraz minyon gibi. Ama senin kilon boyuna göre gayet iyi dedi. Bende haftama göre hep görüyorum benimkimden daha fazla kiloya sahip bebekler var. Ama bu annenin yapısı genetik yapı vs herşey etkiliyor. O yüzden sağlıklı olsun iyi düşün farklı süreçleri olmasım yeter 🙏🥹