elfgkce- Kilosu az mı doktorum öyle bir tavır sergiliyor sinirlerim bozuldu normal doğum düşünen biriyim yani anca bu kadar kilo aldırabiliyorum dikkat ettiğim halde beslenmeme
Dgkfj5 elfgkce- benim de öyle küçük minik bir bebek sağlıklı olsun da önemli olan o dogunca da kilo alır ben kendim 1900 gram doğmuşum
Hurricane elfgkce- kaşar peyniri yiypr musunuz çok güzel kilo aldırıyor. Kaldı ki her bebek 4 kilo doğmuyor yani kilosu çok düşük de gelmedi bana. Daha haftanız ra da var, 3 kiloya çıkar diye düşünüyorum ❤️ siz stres yapmayın ki bebiş de etkilenmesin
edannnnur elfgkce- anne babanın kaç kiloda doğduğu çok önemli ne kadar beslenirsen beslen bebek pek ortalamayı geçmiyor
Masal2021 elfgkce- benimde bu kiloda doktor zayıf diyor ama bence yeterli 3 kilo olur daha doğuma var
sltz Gayet normal nesi düşükmüş. İlk bebeğim 40 haftalıkken 2750 doğdu o bile normal kilo sayılıyor. Doğunca büyüyorlar nolacak ki sağlıklı olsun yeterki.
elfgkce- sltz tosun gibi bişey bekliyorlar herhalde devletteki doktorum normal kilosu diyor özeldeki bir hafta geriden geliyor diyo şaka gibi
Masal2021 elfgkce- kız bebekmi insan üzülüyor duyunca ama yaapack bişey yok sağlıklı olsunlarda ilk oğlum 3750 gram doğmuştu bu demekki minyon tipli bende kilomu gostermiyorum öyle avutuyorum kendimi
elfgkce- Masal2021 ilk kızım da 3 kilo idi bu kızım da o civarda doğacak herhalde doğunca 2800 felan düştü ama mama ile destekledim şuan boyu kilosu gayet sağlıklı bi kız çocuğu 🤲🏻
Ulkumom elfgkce- doktor belki az ölçtü ? Ya canım doktorlar ölçüm konusunda zaten net ölçemiyorlarki bence gayet iyi haftada 250 gr alsa bile 3 kilo doğacak. Stres yapma ya boşver bana kızıma 3250 doğacak dediler doğurduğum gün bakıp söyledi 3800 çıkardım 😆
elfgkce- Ulkumom 😂3800 de gözüm yok bea 😂 3200 felan olsa yeter devlet ve özel arasında 200 gram oynuyor
elfgkce- edannnnur sizin kilonuz nasıl ben biraz kiloluyum ya öyle bişey mi bekliiylr 😂 acep kendine mi yiyor diyor aceba
Masal2021 elfgkce- önemli olan sağlıklı olması kilo doğduktan sonra da alınır ins hepimiz sağlıklı bir şekilde alırız kucağımıza
Sonek elfgkce- bende detaylı ultrasondan beri karın çevresi ve bacak boyu iki hafta geride kilosuda geriden geliyor dediler en son 35. Haftada gittim 2100 gr dedi doktor. Gelişimi devam ediyor ama küçük bir bebekmiş. Benim boyum 155 eşim 170 doktor minyon demek ki dedi
edannnnur elfgkce- ben diyetisyenle gidiyorum kendim sadece 2 kilo aldım doktorum öyle düşünmüyor 😂😂75 ile hamile kaldığım için biraz kiloluyum tabi
Ulkumom elfgkce- benim işte özelde öyle ölçüldü. 3250 doğum olacak dedi. Bak inanki çok zor tutturan vardır ya i gittiğim doktorda çok iyi bir doktordu. Şimdi oğluma hamileyim 33 haftayı bitirdik bunda her doktor farklı ölçüyor kimisi haftasıyla uyumlu diyor kimisi 3 hafta önde diyor yani ne diyim ki doğmadan bilemiyoruz 😆
elfgkce- lux38 inşallah ya valla olumlu konuşup moral vermek yerine burun kıvırır gibi tavır sergiliyor
Slnn1122 elfgkce- benim kızım 2.400 doğdu sonra Şişlik gitti 2.200 kaldı gayet sağlıklı sarılık bile olmadı