edanursk Cimcime30 yarın sabah beni etiketlemeyi unutma lütfen merak ediyorum inşallah yarın net bi şekilde gözükür ikinci çizgi💋
Cimcime30 Busranur_mnts ıste ılk resımde ben gölge gördüm ama negatıf dedım bır saat sonra baktım şokmolduk ben de duymadım ama bılmıyorum
Busranur_mnts Cimcime30 eğer varsa yarına netleşir benim de ilk testim 6 dkda falan çıktı gölge gibiydi zor görünüyordu kuruyunca zar zor görülüyodu ertesi gün sabah yine yaptım 4 dk da faşan çıktı silikti belirginleşti durdukça kanda 25 çıkmıştı
GirlandBoy_Mom Cimcime30 awox ile öğrenmiştim oğlumu canım varsa vardır yoksa yalancı çizgi çıkaracağını sanmıyorum çünkü hem kızımda hemde oğlumda kaç kez kullandım ve oğlumu 17 ile öğrenmiştim sayfamda var o test bulursam atacağım
Cimcime30 edanursk aşkım 24-25 yumurtlama oldu 26 catlama bugün yarın olmam lazım ama ucngundur yerleşme kanaması gbı bısey yasıyorum
edanursk Cimcime30 kızz tarihlerimiz aynııı benim de 24 25 kasımda ovülasyon pik olmuştu 26 sında çatladı aralığın sekizinde de awox silik çıktııııı 😅😅😅
edanursk GirlandBoy_Mom cidden awox çok iyi negatifse 2 saat sonra bile negatif oluyo beta 10 un üstündeyse hemen çıkarıyo sanırım
GirlandBoy_Mom edanursk evet canım ben kızımdada oğlumda da defalarca kullandım varsa vardır yoksa çizgi çıkarmıyor prodoctor da çok iyi beta 17 çıkmıştı prodoctor da daha belli
GirlandBoy_Mom Cimcime30 çok hafif vardı canım çıplak gözle daha netti daha sonra peşine prodoctor yapmıştım daha netti
edanursk GirlandBoy_Mom bende kızımda predictor early ile öğrenmiştim adet günü bunda adetim düzensizdi ilaç içeceğim için test yapayım demiştim öyle öğrenmiştim şu an 8 haftalık oldu🌸