3kedili2bebekli LadyX trendyolun en büyük örgü mağazalarından biriyim mağaza adı paylaşmak yasak o yüzden paylasamiyorum ama örgü crop bikini büstiyer yazın gözünüzün alabildiği hepsinden oruyorum işte fotoğraflamaya bile vaktim yok 2 çocuktan ya 😂 😂
LadyX Glhayat_54 yaa ben bir kere kapadokyada çömlekten vazo yapayım dedim Allah affetsin Selin Ciğerci gibi oldum 😂
annekiz6141 LadyX Resim yapmak + bıde benim el işi yatkınlıgım coktu kendı nişan süsumu, nıkah susumu kendim yapmıştım ve bırcok arkadasıma da öyle (enayıymısım o ayrıda) neyse 🤣😅 evlendıgımde bıtane odayı kendıme hazırlayıp satıs yazıcaktım ama sonra hamile oldugumu öğrendim sonra kürtaj oldum falan toparlanmam bıraz uzun oldu.. Sonra da kızıma hamıle kaldım öyle kaldı 😅 şuan işte ıkıncı gebelık oda kız imkansız yanı yapmam ha yaparım ama kızlarım başlar anne bende bende zaten büyük kızıma çok çirkinsin dedın mı anneeğ ben cırkın değilim dımı diyip odama gıdıp kapayı kapatıp makyaj yapıyor her defasında saklamama rağmen bebe buluyor bısey djdjdjdj aynı anası annemde saklardı resmen kokusundan buluyorum anne diyordum hahaha 🤣🤣🤣😅 ay uzun oldu kusura bakma 🙊😅 bu arada cızımım de çok ıyıdır kızımda ayaklandıktan sonra cok aktivite yapmıstık kartonlarla 🤣 senın var mı pekııı?
Rabiul LadyX Puzzle yapmak 🧩 Mum ve kalıp yapmak 🪔 Badminton 🏸 Ve en güzel terapim arabayla uzun yola çıkmak🚘
minikcivciv89 Amigurumi örmek, puzzle yapıyorum, mandala boyuyorum, kitap okuyorum, bazen geri dönüşüm yapıyorum ,
Busranur_mnts LadyX örgü suluboya boyama nakış ne ararsan vardı şimdi elimi bişeye atamıyorumevde de bebek eşyalarına yer bulayım diye tüm hobi işlerimi kaldırdım koliye
LadyX Busranur_mnts yaaa ben de senin gibiyim 🥲 yağlı boya bile yapıyordum bir zamanlar aah ahh. Fotoları varsa atmanı bekliyorum
Glhayat_54 LadyX 😂😂 biz ürünü yani vazoyu,tabağı seramikçilerden hazır alıp üzerindeki çini desenini çizip ,boyamasını yapıyoruz çamur işi cok pis şekil vermeside zor.. Boyama olarak katılırsanız kurslara daha güzel gecer severek yaparsınız.