kvsronlerr benim de 3 hafta gerilik var kafası 2 hafta önde çıkıyor benimkinin teşisini Umuttepe koymadı ama zaten başka bi hastaneye sevk edicekler büyük bir ihtimalle enfeksiyon için umutte de yatıyorduk şant takibi için ameliyatlar için derince hastanesin de sizi de sevk erderlese Aykut kocadan sonra Alpay hoca var o kadar iyi bir doktor ki onu tavsiye ederim Amerikan şant alırsanız ücretli bi şekilde antibiyotikli oluyor benim o sıralar durumum yoktu almaya sürekli enfeksiyon kapıyordu büyük bi ihmalle de ameliyata giricek ama dediğim gibi çok kısa sürüyor