Minerva26 nevinbulyaman ya kamerayı açınca benim gördüğümü kamera netlemiyor çıplak gözle bile zar zor görünüyor ama ben yarın tekrar yapcam erken olduğu için sevinmek istemiyorum
Hasgirl Kızlar ben bat 20 ocak dün ve bugun test yaptım çok silik 2. Çizgiyi gördüm akşama acilde kan vericem
Ayten01 Hasgirl kan tahlili sonucun çıktı mı bir belirti var mı benimde bat 20 Ocak yumurtlama günün hangi gündü biliyor musun
nevinbulyaman @Hasgirl yaaa hadi inşallah ama erken değilmi biraz dahamı beklerseniz geçen ay bende o yanılgıya düştüm
Hasgirl Erkende olabilir test bozukda olabilir 2 buçuk yaş kızım var benim en erken ögrenip kan sulandırıcı iğne ve hap kullanmam gerek yoksa gebeliklerim sonlanıyor pıhtılaşma olduğu için o yüzden erken yaptım kızımdan önce 2 düşüğüm var malesef
Minerva26 nevinbulyaman merhaba sizi merak ettim bat tarihimiz aynı inşallah iyi haberler almışsınızdır :)
Hasgirl Ayten01 kana gidemedim sabah yine test yaptım yine silik çizgi var yumurtlama ocak ½ gibiydi sanırım
cse nevinbulyaman 9 ocaktı yumurtlama günü takvime göre bat 22 ama ben iki gün geç oluyorum genelde merakla bekliyorum bu ay testim de yok almadım 25 Ocak ta net belli olur. Sabrediyorum
nevinbulyaman @cse benimde 9 ocaktı yumurtlamam 22 ocak bat test sipariş verdim regl günümü beklicem test yapmak için
elifrejin nevinbulyaman benimde bat 21 ocak 3-6-8 ocak degerlendirdik bakalım bekliyorum bende arada sırada batma oldu kasıkta ama bilemedim☺️
nevinbulyaman @Minerva26 hamileyim canım ilk kanı pazartesi verdim 6.9 ikinci kanı çarşamba verdim 41.7 🥰