Minerva26 nevinbulyaman benim de bat 22 ocak geçen ay döngüm kısa sürdü 26 gün. 1 ocaktan beri başladım ovülasyon testi yapmaya 4-5 pik çıktı bakalım ne olacak😂
nevinbulyaman Aayyy 4-5 ocak ovülasyon yoktu elimde yapmadım ama 30 aralık 1-2-4–5-7-8 ocak bu günler hep değerlendirdik 🤭🙈
Minerva26 nevinbulyaman ben de 3-4-5-6 ocak. Benim kürtajdan sonra döngülerim şaştı normalde çok düzenliydi 28 günde bir olurdum. Bakalım artık hayırlısı.😄
cse nevinbulyaman 26 günlük adet döngüm var yumurtlama günü dündü. Adetinizin ne kadar sürdüğü önemli benim 5 gün sürer
Edasusari nevinbulyaman genelde herkesin farklı olur. Uygulama ve ovulasyona göre 9 Ocak çıktı benim. Bat 22 bakalım
Edasusari nevinbulyaman ovulasyon testi de gebelik testi gibi kullanılabilir. Ben hep öyle öğrendim. Ama kaç gün kala test yapmamız lazım şimdi erken sanırım.
nevinbulyaman @Edasusari aaa gebelik testi gibimi bilemedim ama ben bu ay regl zamanımı beklicem öyle test yapıcam bakalım nasip
nevinbulyaman @Edasusari evet merak ediyorum bende ama dpo 4 teyim şuan beklicem 10. Güne kadar yada regle kadar bence sizde bekleyin
Edasusari nevinbulyaman bu hafta bi bitsin bakalım :) olmayabilir de ya hazırlıklıyım. Ama şuan karnım sırtım iki gündür uyandığımda öyle ağrıyor ki sıcak tutsun diye korse takıyorum. Artık üşüttüm mü bilmiyorum.
nevinbulyaman @Edasusari korse bu süreçte zararlı diye biliyorum dikkat edin Dpo çatlama günü 0 olarak sayılan ve ilerleyen gün sayısı
Edasusari nevinbulyaman hıı bilmiyordum teşekkürler. Korse o sıkan zayıf gösteren değil. Sıcak tutsun diye esnek yün korse. Eskiler takardı üşüyünce ondan. İyi geliyor. Özellikle sancısı olanlara tavsiye ederim.
Minerva26 nevinbulyaman test yaptınız mı 22 ocak benim de bat. Ben dün ve bugün yaptım dün hiçbi şey yoktu net bir şekilde ama bugün belli belirsiz bir çizgi var